Onze beweging groeit! Steeds meer mensen helpen ons in de strijd voor een socialer, groener en inclusiever Nederland. Met de Tweede Kamerverkiezingen in aantocht, is ons online bereik belangrijker dan ooit. Daarom zijn we bezig met een nieuwe strategie, waar we jou bij nodig hebben!

We zoeken online campaigners die onze progressieve, groene idealen helpen uit te dragen in de online campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen 2021.

Hoe kan jij helpen? We zoeken tech savvy developers, meme-makers, online data-experts of bijdehante wijsneuzen die scherpe Facebookcomments plaatsen: alle online skills zijn welkom!

Meld je aan via het formulier en dan ontvang je een korte vragenlijst. Aan de hand daarvan kijken we hoe jij het beste kunt bijdragen aan onze volgende campagne. Dankzij de inzet van jou en heel veel anderen wordt GroenLinks steeds sterker. Samen veranderen we Nederland!

jongen

Daan

"Na in 2017 langs de deuren te zijn geweest voor GroenLinks, leek het me tijd om mijn vaardigheden nóg meer in te zetten om Nederland een stukje beter te maken. Tijdens gezellige avonden bedenken we vernieuwende ideeën om GroenLinks (digitaal) sterker te maken en mensen te overtuigen om in het stemhokje de goede keuze te maken. Het is superleuk om te zien hoe een groep onbekenden zo samenkomt om iets moois te maken."